vrijdag 30 juni 2017

Nieuw in de webshop: Zomerse slinger!

Ondanks dat het weer van de laatste dagen niet bepaald zomers is (lees: 3 keer natgeregend), ben ik nog steeds in de zomerse mood! Want door die regen, is de natuur nu nog mooier. Overal staan bloemen! Zelfs op de kleinste stukjes grond (tussen de lantaarnpaal en de stoeptegel bijvoorbeeld!) schieten prachtige stokrozen omhoog. Oh als ik ooit een tuin heb, dan komen daar geheid een paar van die mooie rozen in te staan. Vooral de kleurencombinatie donkerroze, lichtroze en geel vind ik zo mooi!!
Maar ook in alle tuinen, het bos, of gewoon in de berm staan zoveel mooie bloemen. Vanochtend viel mijn oog op kleine paarse klokjes (als iemand de naam weet..?) en ik besloot er een paar voor thuis mee te nemen. Geen grote bos, maar een paar simpele bloemen in een vaas geven zoveel vrolijkheid.


Zien jullie op de achtergrond de kleurige slinger? Deze haakte ik voor mijn webshop! Sinds vandaag kun je hem bestellen!


Een tijd geleden had ik zin om een zomerse slinger te haken. Eentje naar eigen ontwerp met verschillende kleuren. Al snel merkte ik dat het hoofdthema toch roze werd (hoe kan dat ook anders met een klein meisje in je buik ;-)). Gaandeweg ontdekken en ontwerpen, heerlijk proces vind ik dat! Uiteindelijk is het een vrolijke slinger met een toefje sparkle geworden!




Je kunt de slinger voor 14,95 euro bestellen, klik daarvoor hier!


En hoewel ik nog zoveel leuke ideeën voor Hip Haakezeltje's Webshop heb, ga ik nu eerst een heel klein vestje voor een heel klein meisje haken! Want één gehaakt vestje mocht van mijn vriend. Of ik mij daar ook aan kan houden, is een andere vraag ;-) Er staan zoveel leuke patronen in 'Klein haakgeluk' en dan heb ik het nog niet eens over al het leuks op Pinterest! Kortom, ik vermaak mij wel de komende tijd!

Fijne dag allemaal!

Liefs, Annabel

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke slinger heb je gemaakt! Wat een heerlijke tijd om voor je mini meisje te haken! 💕💕
    En, wie weet, is vriendlief wel helemaal verliefd op je haakwerk 😊😉 Ik ben er benieuwd naar!

    Liefs Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lieve blauw wat je geplukt hebt is Campanula...wat staat dat mooi zo meis. De foto met...ehhh...Flow??...geweldig! Lijstjeswaard :) En je slinger ook...echt super mooi geworden...daar word een mens vrolijk van! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie slinger heb je gemaakt, dat maakt de dag weer vrolijk
    Fijn weekend, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke slinger, en mooie Campanula.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke slinger, en mooie Campanula.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je slinger is héél mooi en origineel! Je kat is ook supersnoezig :-)
    En die paarse klokjes noemen wij grasklokjes, maar ik ben niet zeker dat het de echte naam is.
    (De kleuren die je noemt voor je toekomstige tuin vind ik ook erg mooi trouwens.)
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De slinger is heel mooi, let al die verschillende lapjes,
    Fijn weekend, groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die bloemen zijn zo mooi! Meer heb je niet nodig. Prachtig, en je vlaggenlijn is ook zo mooi! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie slinger! Gezellig die paarse bloemen op de vaas.
    Het vestje gaat vast ook heel leuk worden. Heerlijk om te maken!
    Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi je slinger, je haakt zo prachtig! :)

    Lieve-groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuke vrolijke springerige stoere slinger! Echt een happy mood maker!

    BeantwoordenVerwijderen