zaterdag 6 mei 2017

Lente in het bos!

Wat was het fijn wakker worden vanochtend met de zonnenstralen in de slaapkamer. Snel spiekte ik even op buienradar en zag dat het een prachtige dag ging worden! Joehoee, wat fijn dat we vandaag een dagje vrij zijn en optimaal van de lente kunnen genieten. Niet veel later liepen we in het bos. Omringd door de zoete lentegeur, bloemen, vlinders en fris groene bomen, liepen we naar de Japanse tuin. Deze tuin ligt op het landgoed Clingendael en is maar een paar weken per jaar open, waardoor je je kans moet grijpen. We bleken duidelijk niet de enigen met dit idee te zijn hihi. Meestal houd ik niet zo van drukke plekken, maar als je voorbij de drukte kunt kijken, is er zoveel moois te zien en te leren. Zo besefte ik mij dat de natuur heel dicht bij zichzelf blijft, ongeacht het aantal mensen dat per dag naar haar kijkt, voorbij loopt of foto's van haar maakt. Krachtig en vol geloof in zichzelf, een mooie les voor ons als mens zo op de zaterdagochtend :-)






Na de Japanse tuin hebben we nog een stukje door het park gelopen en al snel kwamen we deze lammetjes tegen. Te lief!! 





En als aanstaande ouders, valt je natuurlijk alles met het babythema op.. ;-)



Het was een heerlijke wandeling! En hoewel ik van elk seizoen kan genieten, vind ik de lente misschien nog wel het mooist. De ontluikende natuur, de lichtheid die het nog heeft en de eerste warme dagen. Ik kan er toch zo van genieten! Zijn er nog meer mensen die heel veel extra energie van dit soort dagen krijgen??

Liefs, Annabel

9 opmerkingen:

  1. Ikke!! Echt wat een heerlijk weertje vandaag, zo dankbaar daarvoor! Echt genoten en nog! Prachtige foto`s, mooi he alles zo in bloei en dan de kleuren, prachtig!!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook zo genoten vandaag lekker in de tuin gerommeld. Wat heb je prachtige foto's gemaakt! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja heerlijk de lente en wat een prachtige foto,s.
    Fijn genieten in de natuur en al het moois wat er te zien is.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zeg je dat mooi, dat de natuur altijd zichzelf blijf.
    Bedankt voor de mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalig!! En wat een wondermooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke reportage van de lente, je maakt net zulke mooie foto's als je moeder!!
    Nog een fijne zondag Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's! Als je wakker wordt én het zonnetje schijnt, maakt dat mijn dag ook heel wat vrolijker. Proficiat met je zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zooo mooi is het daar hé...echt zo'n fijn park! Prachtige foto's en die laatste..hihi ;) Mooie wijze woorden over de natuur Annabel!! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen